Youtube

Ni som känner mig vet att jag är lite av ett youtube-freak, så tänkte i detta inlägg presentera några av mina youtube favoriter så att ni kan få njuta lite! :D
 
Bäst beskrivande av Sverige:
 
Sjukaste bowlingslaget någonsin:
 
 
Bästa Bruce Springsteen låt:
 
Bästa bordtennisbollen genom tiderna:
 
Låt som alltid får en glad
 
Bland de sorgligaste låtarna på youtube:
 
Bästa reklamfilmen någonsin:
 
 
Videon som får dig att gråta:
 
 
Videon som får dig att skratta:
 
Videon som gör dig glad:
 
Något jag aldrig kommer sluta skratta åt: 
 
 
---
Njut ett riktigt blogginlägg kommer kanske senare eller imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Innan jag ens såg vilket klipp det var som fick en att gråta så visste jag att det var den med lejonet :p

2013-01-20 @ 03:35:04
URL: http://paulinenovac.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0