Uselt bloggande!

Varit inne i ett dåligt stim, ni som följt mig länge vet att det gärna blir så över helgerna.. Mycket jobb, andra aktiviter som gör att skrivande blir lidande och så även bloggen..
 
---
Helgen som gick inleddes med att vara ledig i fredags, spelade badminton, fick fantastisk mat hos mamma och pappa och avslutade med nyårssaluten, bowling med bästa, myskväll med boysen och en galen avslutning med en galen kock på Cardan..
 
---
Lördagen gick man upp för att ta en långpromenad med bästa och maxan, sen vidare till saluten för att avsluta med jobb.. 
 
Hem sova, sen jobba heldag på söndagen..
 
---
Analys angående flytten av saluten till nya arenan.. Allt är väldigt bra och mycket trevligare på nya arenan framför allt det att alla får möjlighet att sitta, man ser planen bra överallt och det är mycket smidigare att ta sig in och ut..
 
Nackdelar, att man inte innan öppning ens insåg att det skulle bli ett problem med att 4000 människor sitter och instagrammar och facebookar samtidigt är ju faktiskt ganska oroväckande år 2013. Men så är fallet och det måste lösas..
 
Att det är ständig kö till kioskerna är sin sak, men va fan man har faktiskt gjort allt! Absolut allt som går att göra för att det ska vara så smidigt som möjligt för både gäster och personal att serva så många som möjligt på så kort tid som möjligt så jag antar att det bara är usel personal som gör att det tar sån jävla tid.. Och det måste förbättras för det finns ju som sagt andra alternativ inte jätte långt bort..
---
Folk säger att det går mer energi när man är arg än när man är glad, jag vet ifan alltså det är så jävla mycket enklare att vara bitter.. Överallt finns där människor som får en att vilja kräkas rakt ut och fråga va fan som är fel i huvudet på dem.. Hur kan anhöriga gnälla att deras släkting blev skjuten i huvudet när han precis hade begått ett väpnat rån? Vad är det för fel på folk?
 
---
Jag försöker vara glad och trevlig så ofta jag kan och jag tror att jag lyckas, många av mina vänner skulle nog ändå vilja kalla mig bitter man jag tycker inte jag är så bitter längre.. Jag har hittat en harmoni i livet som jag trivs i.. Mycket tack vara människorna runt omkring mig och för man lärt sig att sålla bort dem som tar energi och umgås med folk som ger istället.. Alla borde pröva det jag lovar er ni kommer må så mycket bättre!!
 
---
Lovade att blogga så att du skulle ha något att läsa när du vaknade och vad gör man inte.. :D Ska bli bättre jag lovar men du får nöja dig med detta så länge sen efter vår fika så ska jag göra ett nytt ..
 
---
Sov gott alla and keep on shining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0