Trött

Lyckades toppa efter duschen men den var inte långvarig.. Känner mig trött mest hela tiden. Vill gärna vara på topp men kommer inte riktigt ur det här och känner mig mest tråkig.
 
Man har så fantastiska människor i sin närhet och ändå så kommer man inte loss, jag hoppas bara det har med vintern och göra och nu när vi får se lite mer sol så kommer det lösa sig. Känns konstigt att vara lycklig men känna sig hängig..
 
---
Jag har ju länge viljat skriva en bok och inte riktigt veta vart jag ska börja, men fina hjälpte mig med en bok idé igår och man kan väl säga att omslaget är nästan klart.. Vem hade inte velat läsa den här boken?
---
Fortsättning följer med just den biten..
 
---
Träffade fina idag efter nästan en vecka utan henne, och jag vet inte hur det känns. Känner bara mig så lugn och harmonisk i hennes sällskap. Och det är så jävla skönt. Tror detta kommer sluta i något väldigt bra, och vi har snart tagit oss över det sista hindret och efter det så kan vi kanske få andas ut ett tag och bara vara..
---
 
Ska otroligt nog snart nightgiba igen, haha för er som inte varit i nördstadiet som de flesta jag känner så innebär det en hel natt på ett onlinecafé där man spela diverser onlinespel mot varandra. Det är roligare än vad det låter och med tanke på att det nog var över 10 år sen jag sist gjorde det så ska det bli kul och se hur utvecklingen har gått..
 
---
Imorgon så är det återigen dags för badminton inte blivit mycket av den varan nu under julhelgerna så ska bli gött och komma igång igen..
 
---
Har aldrig själv ansett mig tjock, kanske lite spritfet men aldrig tjock. Men det är fan vad glad man blir när folk berömmer och ger komplimanger när man gått ner i vikt. Jag gör det självklart för min skull, men man ser inte det själv på samma sätt. Man märker det på någon skjorta eller t-shirt. Men vänliga ord är fan den största moroten så tack!
 
---
Hemma 23 en torsdag och funderar på att sova det händer allt oftare och jag kan inte klaga på det..
 
---
Blev en hel del sprit under jul och nyår så lite rehab är kanske inte helt fel, med tanke på att vi konsumerar lite mer än vad en Svensson gör dessutom..
 
---
Hade en svinrolig utgång i fredags innan jag skulle jobba, nyårsdagen var otrolig och nyårsafton var rolig så länge den vara. Det är dagarna man älskar, spontanarna och det är dem man lär sig uppskatta när man drar ner på det !!
---
Vi hörs köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0