Starka kvinnor!

Har alltid gillat starka kvinnor lite extra mycket, kanske inte starka som i ren styrka utan snarare mentalt. Det är oftast dessa tjejer jag har haft lättast att umgås med under alla år dessutom. Varför vet jag inte men chansar på att de är ganska enkla att umgås med då det sällan finns några möjligheter att missförstå dem..
 
Bland de två starkaste tjejer jag känner är Kampen och Allerum, och dem väljer att alltid gå sin egen väg, stå upp för det de tycker är fel även när inte alla håller med dem. Det är en egenskap som jag uppskattar mer än många andra och det gör dem till väldigt fina människor..
 
Sen att de har attityd och skinn på näsan gör bara dem ännu mer underbara, de tar ingen skit helt enkelt och visst det kanske inte alltid är en fördel men det är iaf uppfriskande i en värld där alla väljer att hålla käft...
 
---
När jag tänker efter så är de flesta tjejer jag tycker om att umgås med väldigt starka i sig själva.. Och har väldigt starka personligheter.. och jag älskar det..
 
---
Vet inte om det beror på att restaurangbranschen har den inverkan på folk eller om det bara är jag som har tur när jag väljer umgänge, men tjejer fortsätt stå på er det är så jävla häftigt!
 
---
Rätt så många som drabbades av strömavbrott inatt, och man inser ganska snabbt hur beroende vi har gjort oss av strömmen.. Det är skönt att vi har den standard vi har men fan alltså en vecka utan ström hade kunnat sänka detta land känns det som...
 
---
Ledig ikväll och ska spendera tid med familjen, äta gott och bara umgås det är inte helt fel bara det!
---
Hoppas alla får en underbar fredag så hörs vi! eller så ses vi på saluten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0