Glädje

Har vetat att Kampen skulle komma hem i slutet av januari, men det har verkat vara så långt borta hela tiden. Nu är det slutet av januari och till helgen anländer hon till vår stad igen. Jag får möjligheten att träffa henne på söndag och det gör mig väldigt glad..
 
Jag och Kampen har inte alltid varit bästa vänner, men det har alltid varit något där.. Utav någon anledning så valde hon att tycka om mig trots jag betedde mig som en idiot och nu när vi träffas så känns allt bara så naturligt.. Hon ser rakt genom mig och jag skulle aldrig lyckas ljuga för henne..
 
Hon stod alltid för sin åsikt och har både varit på min sida och stått på andra sidan, men det bästa är att jag vet var jag har henne iaf.. Inga spel, inga charader utan bara naturligt umgänge.. Det är intressant hur tid ifrån någon kan få en att inse vilken roll en människa egentligen spelade i ens liv.. Blir jag en hälften så bra människa som dig Kampen så är jag bättre än dem flesta..
 
---
Gyllen tider till Sofiero är nu klart, sommaren 2013, det ligger bra i munnen.. Jag tror det kommer bli en underbar sommar och all potential finns..
 
---
Tvättar, städar och har handlat.. Spelat badminton och varit en runda på stan.. Mycket hinns med när man är uppe i rimlig tid..
 
---
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att åka hem till mamma och pappa och mysa lite.. Det är alltid underbart att komma hem som vuxen.. Som när man var liten fast utan kraven..
 
---
Bloggandet går väl sådär men beror mest på idétorka, har ni något ni tycker jag borde blogga om.. Kommentera så ska jag nog kunna få fart på det här igen..
 
---
Att ett leende kan göra hela ens dag är otroligt och för det ska du ha tack! 
 
---
Nu ska jag städa vidare vi hörs!
 
---
Och herregud vad jag längtar till helgen.. äntligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0