En status

Facebook, en status, ett uttalande det gör verken från eller till för någons liv men man får en egen liten boost när något man skriver gillas av många. Egocentrisk ? Javisst .. Men vi är många som vill ha bekräftelse och det finns inget bättre för oss med den törsten än just facebook..
 
---
Läste Hds gratistidning , visst den har väl någon slags funktion och den är lite söt men ibland känns det som att dessa annonstidningar bara har artiklar för att de måste snarare än för läsning. Väldigt många duktiga skribenter som gör ett bra jobb men det känns bara så tomt, det är som att äta på ett ställe där man blir verken nöjd eller missnöjd det bara är .. Jag själv blir hellre missnöjd , jag får hellre en känsla än bara en tomhet. Så i detta fall så blir jag hellre förbannad för att det är en så usel artikel än att bara få "jaha ". 
 
---
Jag ser inte mig själv som en stjärna men sen är jag långt ifrån att få betalt för det jag gör. Fast vid närmare eftertanken så finns det kanske en viss logik bakom allt, de kanske är bättre än mig och får därför betalt , men ifall så är fallet så är jag så tråkig att läsa så att jag aldrig borde haft en läsare..
 
---
Går genom stan under onsdagskvällen , precis lämnat bowlinghallen där folk fick möjlighet att bowla och käka buffé för 100:- . Seriöst 100:- och visst vissa nappa men få, vad fan ska man då göra för att folk ska lämna sina stugor, visst vädret är inte det roligaste men det är höst , get fucking over it. Nere i stan så gapar ställena tomma , jag förstår inte vad är det ni vill ha , och om ni nu gnäller på att det aldrig händer något , så snälla när folk bjuder till så får ni fan dansa lite också..
 
---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0