Tisdag

Det var en väldigt trevlig tisdag, badminton sen mat på GP och sen Betnér.
 
...
Badminton var väldigt rolig, vissa var bättre än andra kan man väl lugnt säga..
 
---
Maten på GP, var riktigt god. Hade iofs inga störra förväntingar och inte ätit där på många år. Bra mat till en billig peng, kan jag varm rekomendera.
 
---
Betnér då, känns väl lite dumt av mig att skriva något om hans föreställning då jag i tidigare inlägg sågat recensioner, men om jag ska skriva något så var det att visst det är en krogshow men 40 minuter är lite kort och visst det kanske är lite annorlunda publik men tyckte det var väldigt mycket skämt på lågnivå för att locka till sig så många skratt som möjligt, ett sätt att göra stand-up på som jag aldrig tidigare sett av Betnér...
 
---
Idag är det viktigaste matchen i vår lilla bowlingliga, vi möter NSV som gett hybris ett ansikte och vinst är det enda som räknas.
 
---
Att lära känna en människa som du "känt" i 4 år är väldigt intressant, för när allt kommer omkring så hur mycket man än umgåtts, hur många dagar man en spenderat ihop så vet man väldigt lite om varandra. Det är aldrig något som kommer på tal. Jag är väldigt glad över att vår ytliga relation har utvecklats åt detta hållet och i slutändan så kommer detta bli fantastiskt..
 
---
Om man inte ska åka till Thailand i jan-feb men ändå vill ha värme vart ska man då ta sig ? Helst inom 4-5 timmars flygavstånd.. Snälla tipsa
 
---
Hoppas ni anmält er till söndag då det kommer bli en fantastisk trevlig afton med allt vad det innebär. Många trevliga människor kommer och det blir julmys när det är som bäst. Var väldigt trevligt förra året trots att Helsingborg höll på att blåsa bort då !
---
Har inte så mycket att skriva om idag men får väl hitta på något som ändrar på det vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0