Anekdoter

Ja, jag lever ju ett liv där väldigt absurda saker väldigt ofta händer. Det kan vara att man vaknar upp i städerskornas städskrubb i Turkiet, eller av att Flash står och pissar på en i Grekland eller varför inte står och klappar händerna som ett mongo åt J&J på Cantina när Steve Angelo spelade och de stod på bardisken i bara kalsonger och pikéer.

Man träffar människor och gör väldigt spontana saker, man går igenom mycket men det som slår mig är att så här har det ju förmodligen varit med mina föräldrar och deras. Men deras anekdoter är ju oftast så uråldrade när de ska berätta i nutid så att man kan inte riktigt ta det till sig.


Tänk när jag ska berätta om mitt först naken-mms jag fick för mina barnbarn eller bara förklara ordet SMS eller att vi fick skriva för hand i skolan, kommer jag låta som en neandertalare då? Fan jag vill alltid vara med i leken , men inser att det kommer förbli omöjligt..

Skrämmande tanke så här 1/4 in i livet.. Usch .. men solen skiner iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0