Personalfest

Det finns tillfällen när man väljer att åka med på resor som man redan innan vet kommer sluta i kaos. Men man låter sig ändå bli övertalad , det är vid sådana tillfällen dina lärare hade dragit anekdoten "att bara för att alla andra hoppar framför tåget så behöver inte du göra det "


Visst det kanske var lite naivt av mig att tro att jag skulle kunna vara normal och vuxen i detta sällskap men det var i alla fall förhoppningen. Och det gick ändå rätt bra rätt länge, men sen vet ni att en finlandsfärja kan göra väldigt väldigt dåliga saker med människor (alla har ju sett rederiet , och jag kastade ingen kapten överbord i alla fall så kommer inte här och försök vara någon jävla moralpolis) och den kom åt mig och drog ner mig i skiten.


Det är vid sådana resor det finns människor som minns allt och det finns de som hoppas på "Det som händer på en finnlandsfärja stannar på den"


.. Det gör ont i mig när jag inser att jag tillhör den senare kategorin ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0