Ondska!

Jag har känner någon, någon som jag ogillar väldigt mycket eller ogillar är faktiskt en underdrift , jag kan faktiskt säga att jag hatar denna någon. Han är ond , kanske till och med ondskan själv och ja , jag vet att det är en han för det är bara män som ens kan kommer i närheten av denna typ av ondska..

Han är en massmördare och han dödar bara de bästa människorna först, han gör inte det snyggt heller om man nu kan göra det. Oftast så smygar han sig in på nätterna och sedan plågar han familjer i månader kanske till och med år innan han till slut tar livet av sina offer.


Problemet är att på sista tiden har han fått väldigt mycket uppmärksamhet på Facebook, ni sätter honom i era statusar, som om det skulle få honom att sluta? Tror ni Breivik hade slutat skjuta i Oslo för någon av er bad honom göra det på Facebook ? Nej precis så gör något åt det istället..


Han har tagit livet från några av de finaste människor jag haft äran att känna, han har lämnat efter sig splittrade familjer och han bara fortsätter..


Ni förstår kanske nu att hans namn är Cancer och han ger sig inte , det vi alla måste göra är att istället för att ha det som status en timme på Facebook , skänk en slant till Cancerfonden så att vi kan ta död på honom.


Jag vill inte ge honom all skull han kanske hade en tuff uppväxt , föräldrar som inte tyckte om honom. Det är lätt att hamna snett men hjälp oss att få honom på rätt bana igen han har gjort sitt nu !


Det var väl mest det , Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0