Nödutgång

Så bloggen lilla nu har vi pratat politik allt för många dagar i rad och jag ser på dig att du börja tröttna , du har tappat intresset , framför allt nu när du ska behöva jobba fram tills du är 75 .. Har varit par hårda dagar för dig jag vet..

Men du vet när man går fram till baren och vill beställa, men man tycker det tar för lång tid, så man anser att det naturliga sättet att få bartenders uppmärksamhet är genom att vissla.


När då en bartender kommer fram rusande och hon säger "jag är ingen jävla hund så sluta vissla ". Om du då väljer att svara med "Ne det vet jag väl , jag visslar aldrig på mina hundar utan bara på mina bitches". Just där och då kan det vara en bra idé att veta närmsta vägen ut , det är mitt tips från till er ..

Kommentarer
Postat av: Barbie

Och tänk då när bartendern har hunnit bli 75 år. Vilken tid det kommer att ta när de ska försöka kryssa förbi varandra med rullatorerna.

2012-02-08 @ 16:33:44
Postat av: Barbie

År 2052: Rullton istället för Rillton ;D

2012-02-09 @ 08:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0