En historia om bakfylla!

Ni vet när man är så bakfull och det känns som hela världen är emot en. Det sker oftast de gånger man anser det vara en bra idé att börja dricka utan att äta vad som för normala människor kallas en "riktig" måltid (vilket tydligen inte korv med bröd anses vara ).

Då man är så hungrig att man bli illamående , så pass illamående att man inte kan äta så har jag haft det hela helgen och min bästa lösning har varit att fortsätta dricka. Det jag vill ha sagt är för det första en uppskjuten bakfylla är alltid den värsta och när man väl får i sig lite mat och känner att man är på väg att börja bli människa igen. Man känner hur färgen kommer tillbaka i kroppen.


Det är då man blir lite bitter att det är onsdag imorgon och faktiskt snart helg igen...


Och nu vet jag att där sitter en del människor och säger "låt bli att kröka då" , då vill jag bara berätta att slutar man dricka så nästa gång bli bakfyllan ännu värre så vi har ett moment22 här..
Och dessutom så är livet för jävla tråkigt nykter så det som jag måste börja göra är att äta ..


Så då kommer frågan, vad är bäst att äta för att få den ultimata fyllan ? Ja jag kunde frågat detta direkt men jag tyckte att ni skulle få njuta lite innan jag börja kräva er på saker ..
Mycket ge och ta , vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0