Det är faktiskt torsdag !

Ni vet alla få som väljer att läsa denna blogg, att ibland kan det hända att folk som vill kalla sig "normala" frågar en ganska korkad fråga som typ "varför efterfestar men en onsdag" eller kanske "hur lyckas man nästan bli polisanmäld för att man står och bankar på någons dörr", sånna frågor som vi tycker är nästan för dumma för att ställa..

Det är väldigt ofta samma människor som frågar: "hur man orkar dricka tre dagar i veckan?" , "är det inte dags att ta tag i sitt liv ?" och massa annat sånt trams..


Till er har jag bara en sak att säga, det är torsdag vilket innebär måndag för mig , och måndag för dig är oftast svintråkig eller hur ? Tänk dig då att du nu på måndag innan du ska börja jobba och under tiden du jobbar för dra i dig en vinare, hade inte livet varit betydligt enklare då ? JO precis så kom inte här och döm mig , jag lever din dröm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0