Time for changes!

Förlora aldrig dig själv, för det är alltid den du var som människor tyckte om och valde att umgås med. Att försöka bli någon för att ställa sig in och försöka vara till lags är sällan en bra idé för då blir du något du verken själv eller någon annan kan tycka om. Visst ett litet tag är det roligt men du måste alltid vara den du är..
 
Kanske inte alltid så lätt och ibland måste man kompromissa men är du dig själv så vet du iaf vilka som tycker om dig för det du är...
 
---
Nyår och 3 av människorna som betyder väldigt mycket i mitt liv återfinns på olika ställen på denna planet. En som funnits med mig väldigt och länge och som gjort mig mycket gott är i London, vi har haft några av mitt livs roligaste stunder ihop och den nyårn för några år sen är en sådan historia man hör men inte riktigt tror på. Han ska nu bli pappa och bilda familj och jag är så lycklig för honom. På något sätt känns det som att sonen har växt upp fast han alltid varit den äldsta av oss!!
 
Österrikes stolthet har stått vid min sida flera somrar i rad och vi har haft kul fast på ett annat sätt .. Många sjuka kväll och dagar och vi har alltid jävligt roligt ihop.. Och han var den som valde att stå vid min sida när en hel stad vände ryggen.. Det är inte bara stort utan gör honom till en av de bästa människor jag känner...
 
Den 3e är en gammal ytlig bekant som blivit en väldigt viktigt person i mitt liv, Och allt kommer ordna sig.. Alla min tummar och alla min önskningar för det nya året innefattar det.. Men i vilket fall ni underbara människor ha en fantastisk kväll och när ni säger skål inatt så tänk på mig för jag tänker på er !
 
---
Jag kan hittas lite överallt ikväll men jag tar inte ansvar för om beter mig konstigt , det är champangens fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0