Rätt så dålig på att blogga!

Jag har ju i tidigare inlägg lovat att bli bättre på att blogga, ja jag vet jag suger ! 
---
Fick skäll för att jag inte bloggat som jag ska så får väl ta tag i det, henne vill man nog inte göra arg ! :D
 
---
Mollbergs i söndags var helt underbart, fantastisk mat, bra stämning och framförallt underbart sällskap. En perfekt avslutning på P&Ps vistelse i Sverige.
 
---
Natten fick ett litet tråkigt avslut, och så är det ibland. Det viktigaste var att jag fick spendera söndagen med människor som betyder väldigt mycket i mitt liv, så tack.
 
---
Vintern kom ( i år igen), och jag älskar hur förvånade alla blir. Jag är glad över att det verkar bli vinter på allvar i år, och visst är det fantastiskt. Snö lyser upp denna årstid som annars bara är mörker, snö som väcker så många minnen och känslor från barndom all denna lycka den alltid lyckats sprida i våra liv.
 
---
http://www.facebook.com/events/379674978788459 , inte långt kvar tills ångestdagen är över. Jag pratar självklart om julafton, så när du släppt all ångest och känner att lite alkohol, trevliga människor, god mat och lite bowling hade kunnat rädda denna jul, så varför inte ta sig till Olympia bowling på juldagen. Festen ska ju börja någonstans och bowling är för jävla trevligt.
 
---
Hur ens syn på en människa kan förändras är helt otroligt, människan har förvisso funnits i mitt liv i nästan 4 år. Har väl tänkt tanken någon gång och efter vissa händelser men aldrig så här. Aldrig att det skulle bli på det här viset, något så äkta.
 
4 år är en lång tid, men egentligen 4 år av bara ytlig bekantskap, har väl vetat en del men på den senaste månaden så har jag kommit närmare personen i fråga än vad jag gjort med människor jag umgåtts med betydligt längre. Det är en härlig känsla och för varje dag som går så blir den bara bättre och bättre. Jag är väldigt glad över att det utvecklats till vad det har och med tanke på att vi var nere på noll och vände så känns det ännu bättre. Jag vet inte vad jag ska säga förutom att du gör mig väldigt glad och du finns i mina tankar nästan alla vakna minuter och för den delen även sovande.
 
Du är en otrolig människa som göra andra människor glada, du bryr dig först och främst om hur andra människor har det innan du bejakar ditt egna välmående. En egenskap få människor besitter, du har ett leende som smittar av sig och bara tanken av det får mig att le just nu. Att prata om ögon blir alltid så klyschigt så helst borde jag undvika det, men fan det går inte att låta bli när det kommer till dina. Dina ögon är så sjukt fina, bland de finaste jag sett och det är mycket som är vackert med dig men ögonen är liksom själva plusmenyn om man ska försöka få något bra uttryck på det. 
 
---
Idag ska jag jobba i restaurangen vilket ska bli sjukt kul, är roligt med variation och det behövs för att man inte ska tröttna..
 
---
Vann även badmintonen mot Allerum idag, alltid lika viktigt..
 
---
Detta är ju ett inlägg som jag tillägnar vissa människor som vill att jag ska blogga, så innehållet får ni ta med dem !
 
---
Lovar ska försöka bli bättre på att hitta på lite roliga inlägg! Kärlek och ha en fantastisk helg1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0