Sömnproblem..

Efter att ha haft par tuffa dagar, eller ja veckor så har man sovit sådär och till slut säger kroppen ifrån. Jag somnade redan vid 23 igår men det får ju följden att man vaknar mitt i natten istället. Sen var det svårt att somna om, sov någon timme vaknade somnade igen osv..
 
Men nu är man pigg och vaken och får se vad den dag har ett erbjuda..
 
---
Så två pubar till ska öppna i Helsingborg, en i Zoobars gamla lokaler och en som jag inte riktigt vet vart än. Jag trodde att någonstans folk skulle inse hur mättad pubsidan är i Helsingborg men tydligen inte. Alltid kul med folk som försöker och man får hoppas att båda ställena nischar sig så vi kan få ett större utbud. För som det är idag gör nästan alla pubar samma sak...
 
---
Idag ska jag få träffa stjärnan, nästan en vecka sen sist. Känns som en evighet och det lär garanterat bli lika trevligt som alltid..
 
---
Måste även städa och tvätta idag, lika bra att ta tag i det fast det är så fruktansvärt tråkigt
 
---
Skaffade instagram igår, till vilken nytta vet jag inte än.. Men ni som vill kan ju följa mig rillton är nicket..
---
Tog mig även ut på årets första löprunda igår, milen averkades och det kändes skönt att det var så pass enkelt ändå.. Ska försöka hålla igång lite mer detta året och få lite mer rutiner, inte alltid så lätt med livet man lever man det är värt ett försök..
 
---
Jobbar väldigt lite nu då det är lite av lågsäsong i början av Januari, inte den bästa månaden att ha lite att göra i. Rastlös är bara förnamnet..
---
Äsch vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0