Onsdag!

LEEEEDIG, rätt så gött.. Inte för att jag ska göra något speciellt så utan mest för att jag inte har något att göra. Det är en fantastisk känsla att kunna ligga kvar i sängen den där lilla extra stunden och inte känna någon stress överhuvudtaget..
 
---
Ni som är vän med mig på facebook vet ju att igår morse så väckte borren från helvetet mig, grannarna fixar sitt badrum och det var nog ingen i grannskapet som kunde undgå det..
 
---
Idag är det tyst och skönt, vädret visar sig från en gråsida och denna dag känns som gjord för att bara ta det lugnt och umgås med människor man tycker om så det är vad jag tänker göra..
 
Snart iväg och möta stjärnan, ska ha lång gofika, är alltid trevligt att bara få sitta och vara med henne och så lär det även bli idag.. 
 
---
Ikväll blir det bowling med domarn ska träna inför Rookie leauge(amatör bowlingliga) som snart drar igång.. Behöver även städa och tvätta lite och försöka hinna med en löprunda.. 
 
---
Vi får se hur mycket vi hunnit bocka av innan dagen är slut, det finns dock en fördel och det är att jag är ledig imorgon också :D ...
 
---
Jag vet att man måste vara en jävligt positiv människa för att kunna tänka tanken att det snart är sommar men jag vill göra det, för sommaren är det bästa jag vet.. Januari är snart(?) över och februari är så kort så den hinner man knappt märka av, sen är mars lite lurig men har man tur så kan det börja komma lite värme redan då, sen är det april och då kommer P&P hem och det betyder att sommaren är här..
 
Så låt tiden bara gå, till alla underbara kvällar med fantastiskt sällskap äntligen är här igen!
 
Och det kanske känns som man önskar livet av sig själv när man inte njuter av nuet, men det är fan svårt när vart du än tittar så är det grått.. Men ge mig lite sol och lite energi så ska jag Carpa den jävla Diemen hur mycket du vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0