Misstag

Alla gör vi misstag stora eller små,  det är inte det som spelar någon roll. Det är vad vi lär oss, vilka erfarenheter vi tar med oss från misstagen som har betydelse...
 
Det är lätt att ge upp, bland det lättaste som finns.. Att bara låta saker rinna ut i sanden och gå vidare, man kan leva hela sitt liv så om man vill. Jag har gjort så länge, det har fungerat bra för mig helt enkelt, men den dagen det kommer in en människa i ditt liv som får dig att tänka annorlunda den dagen blir man väldigt förvirrad.. Hade det varit förr så hade jag nog gett upp för längesen och inte brytt mig.
 
Men det går inte, den här personen gör något med mig som får mig att vilja stanna kvar. Som fått mig att inse att det är värt att kriga för, för om vi lyckas så vet jag att jag kommer bli väldigt lycklig, förmodligen mer lycklig än jag varit någon annanstans och jag vet inte om vi kommer lyckas men jag vill tro det och det kommer krävas mycket för att jag ska ge upp.. 
 
Att hitta någon som är vacker och har en fantastisk personlighet och samtidigt är en bra vän är fan inte det lättaste, så gör ni det håll hårt i dem för det finns inte så många!
---
Bowlade igår med goda vänner och vi drack och hade det bra, fantastisk dag och ibland behöver man bara koppla bort allting och bara vara det är oftast då livet är som bäst..
 
---
Men i det sällskapet som man tillbringa dagen med igår blir man ju sällan långvarig, och inte heller igår.. Jag lämnade in vid 21 tiden och begav mig hem till sängen, inte en minut för tidigt om du frågar, ja vem som helst egentligen..
 
---
Idag blir det nog sängläge hela dagen och film man är inte så tuff om man säger så..
 
---
Lill-spin har ju tjatat om ny profilbild så försökte gör något liknande som en annan stor bowlare har gjort, men jag är fan imponerad att hon lyckades det är ju svin tungt att hålla klotet så .. Bildbevis följer nedanför .. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0