Presentation av Rillton

Då läsarantalet ökat drastiskt de senaste dagarna tyckte jag att en presentation om vem jag är kan vara på sin plats.

Jag är en 26 årig kille som vaknar varje dag runt 7 oavsett om jag ska jobba eller inte , går ner käkar frukost för att sedan ge mig ut på en cirka mils lång löparrunda. När jag kommer hem så hoppar jag in och tar en långdusch.

Ska jag jobba så brukar jag oftast ta mig ner på stan lite tidgare , gå längs strandpromenaden , sätta mig på ett fik och njuta av vår underbara stad. För att sedan bege mig till jobb arbeta mitt pass och sedan ta mig hem. Laga en fantastisk middag för att sedan avsluta kvällen lugnt framför tv:n


Är jag lediga så är det samma procedur , men då åker jag antingen och träffar familjen eller så läser jag mycket böcker, gärna något lite tyngre som Strindberg eller liknande. Självklart när jag är ledig så hinns ju en löprunda till med på kvällen för att ha en möjlighet att kunna varva ner så att säga. Jag lever lite som en elitidrottare fast jag inte håller på med någon idrott kan man väl säga.

Jag försöker hålla nere alkoholkonsumtionen till en dag i veckan och då är det oftast i samband med någon middag med trevligt sällskap, jag ogillar nattklubbarna då det oftast är en väldigt hög ljudnivå och i allmänhet ganska så hög alkoholhalt hos besökarna. Men de få gånger jag dricker så brukar det oftast rundas av innan nattklubben ens funderat på att öppna så ..


Jag är den typen av människa så när folk tänker på mig så blir de nästan spyfärdiga av min karaktär, att jag dag ut och dag in kan leva med dessa inrutade vanor.. Men that's me liksom..


Så borde det vara och så är det oftast i min fantasi precis innan jag ska somna men när jag sen vaknar så är det så här:

Vaknar vid 10 somnar om och sover till 1510 för att springa in i duschen och sedan få skynda mig som fan för att hinna till jobba innan klockan blir 16. Torsdag , fredagar spelar jag lite musik på nattklubben Le Cardinal, hellre än bra. Detta oftast i kombination med att alkohol intas.


Jag älskar söndagar för att det är då bakfyllan är som bäst för att kunna skapa en ny fylla. Enda gången jag aktiverar mig är antingen när jag bowlar eller springer till bussen. Jag älskar att umgås med mina vänner men mitt umgänge har ungefär samma vanor som mig så oftast blir det över något dåligt käk och några birar som vi umgås.


Jag är en halvfet, musikväljare och bartender som gjort bort mig så många gånger så att man hade kunna skriva boken 1001  sätt du inte bör liva ditt liv på..


Jag älskar tjejer jag inte kan få och behandlar tjejer som vill ha mig oftast som skit men jag är inte bara ond utan det ni bör veta är att jag har ett ganska stort hjärta och jag försöker allt som oftast få människor att må bra och sprida glädje.. Och ordet karaktär är att skälsord i min ordbok..

Och att jag älskar livet jag lever och männsikor jag får tillbringa det med så fast jag gjort mycket jag ångrar så skulle jag aldrig byta mitt liv och folk som förgyller det mot något annat 

Vi hörs för jag drar nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0