Vänner

När man lever livet som jag valt att göra inom krogen, då händer det rätt ofta eller väldigt ofta att man stöter på fantastiska människor med rätt höga ambitioner här i livet och oftast träffar man människor som man vill ha något slags utbyte med. Helst kanske någon som sett eller gillar att se världen..

Enda problemet med detta är att vår lilla by som vi kan kalla Helsingborg, oftast gör dessa människor rastlösa och gör att de väljer att vidga sina vyer.


Då kan det hända, säger inte att det hänt mig men det kan hända att folk man tycker väldigt mycket om lämnar en och kanske reser till ett dumt land för att åka på någon bräda ner för en backe jätte fort eller åker till London för att stå och kasta flaskor på någon tråkigt nattklubb..


Det kan även hända vid dessa tillfällen att man råkar sätta igång en låt på kanske vad vet jag spotify som får en att tänka på ett fint minne, hur kan det komma sig att man alltid får grus i ögat då ?

Inte för att jag vet att det är så man ryktet på stan går ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0