Spegel spegel på väggen där !

Hallå badrumsspegeln jag vet inte vad som har hänt , men jag tänker att jag gör som alla andra svenskar jag skriver till dig , jag är faktiskt ganska konflikträdd.


Jag vet helt ärligt inte vad jag gjort dig , om jag sagt något , gjort något eller varit elak? Kanske när jag kommit hem lite för full och varit lite kaxig , men det var absolut inte min mening och jag har faktiskt försökt att lösa vårt problem.


Jag brukar le åt dig när jag går förbi, försöker säga något roligt på morgonen , ja till och med ibland, så ställer jag mig naken framför dig för att du ska få något roligt att skratta åt. Men istället för att som en normal spegel bara skratta lite lätt så nedvärderar du mig , du får mig att se lite för fet ut och vissa saker på min kropp ser onormalt små ut , det gör faktiskt ont.


Men din brorsa dock han är en bra kille du kanske kan lära dig något av honom ? Han ger mig alltid komplimanger , även på en söndagsmorgon får han mig att se bra ut , han ger mig självförtroende och stöttar mig genom det mesta. Visst nu kanske du påstår att jag lever i en lögn men då ska jag säga att det är en lögn jag trivs i.


För på söndagar när det känns som hela världen ska braka ihop då är det ganska skönt om det inte ser ut som den har brakat över mig, det är mest det ..


Jag vet inte, men det känns som vi måste lösa det rätt fort, för jag trivs inte. Nu för tiden ser jag inte ens på dig när jag går förbi. Du kanske har haft en tufft tid , eller kanske blev mobbad som liten men vi får lämna sånt bakom oss så är det . Så maila mig så fort du läser detta så kanske jag slipper radera dig som vän på facebook, jag känner på mig att du är bra där innerst inne och jag ger alla en andra chans ..


Få mig att skratta igen , vi har haft så många roliga stunder ju !


P.S det är fan ett onormalt hårt straff ni har fått för er att ge oss människor för att ni går sönder 7 år ? Det får man inte ens om man dödar en riktigt människa.. Var lite realistiska D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0