Morgonhumör ?

Jag vill anses som väldigt glad och trevlig människa, jag kanske har lika bra bild om mig själv som Hitler hade världsbild men så må vara fallet. Men när man har jobbar i 12 timmar och är hemma runt 5 på morgonen och somnar runt 6-7, för att sedan blir väckt kl 10 för att folk bestämmer sig för att möblera om då är det ganska lätt att tappa det.

Jag vet att det är så normala människor lever sina liv men det kan jag fan skita i nu, för inte nog med att man bestämmer sig för att möblera om med hjälp av två elefanter tydligen så precis , ni vet precis när man är påväg att lyckas somna om. Då väljer man att dra fram dammsugaren istället och med den här dammsugaren spela något slags domino som går ut på att välta allt så det dånar så högt så bomblarmet nästan gick..


Nej , för jag är inte bitter, en underbar start på denna lördag ..

Ni då har ni också haft en bra morgon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0