Jobbsnack !

Ni jobbar ju säkert de flesta av er , jag tror det i alla fall. Jag vill gärna tro att mina läsare är duktiga människor , och jag är nästan helt säker på att det är så.

Men i vilket fall, så vet ni när man är på jobbet så finns där alltid ett ställe där folk samlas för att snacka. Kan vara om livet , hur det går med kärleken , hur full man var igår eller kanske till och med om det är rätt att Zlatan är kapten i landslaget.


Ja ni vet sånt som berör och som ändå inte blir för djupt, jag vet inte hur det brukar vara på er jobb men jag antar det oftast är den här typen av diskussioner som gäller .


Men när jag kommer ut i köket och 3 killar står och diskuterar vad som är bäst med att suga kuk och dem kommer fram till att det är för att sperman är så salt, då undrar jag vad brukar dem komma fram till på ert jobb när denna frågan är på tapeten ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0