Han gör så gott han kan bara så ni vet!

Jag känner en kille , ja dem flesta av oss känner han. Han är inget speciellt en vanlig kille som försöker jobba i det tysta , som försöker vara så många som möjligt till lags. Han gör så gott han kan ska ni veta. men trots detta så dag efter dag, månad efter månad till och mer år efter år så sågar folk honom, de gnäller och det klagas.

Han försöker lyssna på er, han försöker bli en bättre kille men till och med för honom finns det en gräns och nu har ni två vintrar i rad gnällt, så denna vintern tänkte han: "va fan jag är lite snäll, vi gör det lite bättre för oss alla". Vad tror ni händer då ? Då är folket på honom direkt "va fan håller du på med " "kom inte tro att det är du som ska bestämma" "vi vill ha vår vita jul"


Det var då det rann över för vår polare vädret och nu har han fan lackat ordentligt -16 och nu har ni fått er vinter jag hoppas ni är nöjda nu ? För nu står vädret där och surar i en hörna och jag orkar inte ta snackat med honom och jag kommer beskylla alla er om vi får en dålig sommar för även vädret har känslor och han har börjat sortera sin vännerlista på Facebook så bli inte förvånade om ni blir bortplockade, era jävla svin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0