Big bang

Det är inte ofta det händer i ens liv, i vissa liv kanske aldrig, som man får uppleva något helt nytt men får en kick och inser att det är ett nytt sätt att göra saker på.

Det kanske finns vissa serier man följer som man kan drömma sig bort hela veckan bara för att få sitta där en måndag klockan 0655 när den tankas upp från USA, för att få en kort magisk upplevelse i 20 minuter. Jag har länge följt en tv-serie vid namn Big bang theory på detta sätt, men nu helt plötsligt säsong 5 avsnitt 14 så hände där något.

Författarna som jag alltid tyckt skrivit bra avsnitt hade utvecklat något nytt , kanske en helt ny still något som sitcom mig veterligen aldrig någonsin fått uppleva. Jag vet inte vad eller hur jag ska förklara det men jag fick en kick och ett lyckorus gick genom kroppen det är då man blir glad av att leva och det enkla kan ibland vara så mycket bättre än vad man tror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0